Get Adobe Flash player
  • Globalitzacio

 

Avaries:

935863355

 

De dilluns a divendres

De 9h a 13h i 16h a 19h

 

Agosto

De 9h a 15h 

 

avaries@gdst.es 

averias@gdst.es  

seguiments@gdst.es

seguimientos@gdst.es 

 

Poblacions servei Teka

BADALONA
BARBERA DEL VALLES
BARCELONA
CASTELLAR DEL VALLES
CASTELLBISBAL
CERDANYOLA DEL VALLES
MATADEPERA
MONTCADA I REIXAC
PALAU-SOLITA I PLEGAMANS
POLINYA
RELLINARS
RIPOLLET
RUBI
SABADELL
SANT ADRIA DE BESOS
SANT CUGAT DEL VALLES
SANT LLORENÇ SAVALL
SANT QUIRZE DEL VALLES
SANTA COLOMA DE GRAMENET
SANTA PERPETUA DE MOGODA
SENTMENAT
TERRASSA
ULLASTRELL
VACARISSES
VILADECAVALLS

 

 

 

English French German Italian Spanish Catalan

INFORMACIÓ A l'USUARI


Tot usuari té dret a pressupost previ per escrit de les reparacions o serveis que sol·liciti.
L'usuari quedarà obligat al pagament per l'elaboració del pressupost només quan, havent-ho sol·licitat, no fos acceptat.
Totes les reparacions o instal·lacions estan garantides per tres mesos, en les condicions especificades en l'article 6o del Reial decret pel qual es regula la prestació de serveis de reparació d'aparells d'ús domèstic.
En el nostre taller es disposa de «Fulls de reclamacions» a la disposició de l'usuari que les sol·liciti. Les possibles reclamacions hauran d'efectuar-se davant les autoritats competents en matèria de consum.
Reial decret 58/1988, 29 de gener (BOE de 3 de febrer)
*INFORMACIÒ SOBRE TARIFES RDL 58/88
El pressupost tindrà una validesa de trenta dies des de la data de comunicació a l'usuari, Art. ° 3.1 RDL 58/88.
Tot usuari quedarà obligat a satisfer el pagament corresponent a les despeses d'emmagatzematge, a partir del termini d'un mes de la data en què hagués d'haver recollit l'aparell. El termini començarà a computar des que es comuniqui a l'interessat que el mateix està ja reparat i a la seva disposició, *Art °3.6RDL 58/88.
Les avaries o defectes ocults que, eventualment, puguin aparèixer durant la confecció del pressupost o durant la reparació de! aparell han de ser posats en coneixement de l'usuari com més aviat millor. Art. °3.10RDL 58/88.
Quan existeixi pressupost inicial, haurà de confeccionar-se un altre addicional corresponent a la reparació de l'avaria o defecte ocult no previst, a fi de que l'usuari expressi la seva conformitat. Art. ° 3.10 apartat a). RDL 58/88.
Els serveis d'assistència tècnica podran facturar com a mínim 30minuts de Mà d'Obra quan el servei es realitzi al domicili de l'usuari i el temps real d'ocupació fos inferior al citat anteriorment per tractar-se d'una avaria de senzilla reparació. Art. ° 5.2 RDL 58/88.
En aquells serveis realitzats al domicili de l'usuari, les despeses de desplaçament, hauran de ser reflectits en la factura, i no podran ser exigits més que per una sola vegada. Art. ° 5.4 RD58/88.
Els preus hauran d'incloure tot tipus de càrregues o gravàmens, excepte l'Impost del Valor Afegit, que s'aplicarà sobre el total de la factura. Art. ° 8.1.1 f?.t>. L. 58/

Aquesta web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, pots canviar la configuració de 'cookies' en qualsevol moment. Per saber mes sobre les cookies que utilitzem i com eliminar-los, consulti nostra mes informacio.

Accepto les cookies d aquest lloc.

EU Cookie Directive Module Information